همگام با دانشجو

دانلود برترین فایلهای دانشجویی (دانلود انواع پروژه،پایان نامه،تحقیق،مقاله،پاورپوینت....)

همگام با دانشجو

دانلود برترین فایلهای دانشجویی (دانلود انواع پروژه،پایان نامه،تحقیق،مقاله،پاورپوینت....)

این وبلاگ متناسب با نیازهای دانشجویان،دانش پژوهان،اساتید،معلمان و سایر اقشار جامعه انواع فایلهای با کیفیت و تضمین شده را در جهت برطرف کردن پاره ای از نیازهای دانش پژوهان ارائه میدهد، امیدواریم با کمک شما عزیزان بتوانیم از این امر مهم برآییم .

  • ۰
  • ۰

دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی طرح پرورش زنبور عسل سال ۹۶:


فرمت فایل: word  و قابل ویرایش و پرینت:

تعداد صفحات: ۱۰

قیمت فقط ۳۸۰۰ تومان

Image result for ‫دانلود طرح توجیهی پرورش زنبور عسل‬‎

طرح تجارتی

تاسیس شرکتهای

تولیدی

فنی

خدماتی

تولیدی

کشاورزی

فصل دوم

۲- بیان مسئله

محصول تولیدی در طرح مورد نظر عمل صد در صد طبیعی می باشد، که این امر در مرحله اول و درجه اول کار قرار دارد. و در مرحله دوم ازدیاد جمعیت کلنی های زنبورستان می باشد که از طریق بچه گیری و تولید بچه زنبور به طرق طبیعی و مصنوعی انجام می گیرد. که در مرحله سوم تولید موم تولید شده توسط کلنی های زنبور عسل می باشد که محصول فوق به طور چرخه وار برای خود کلنی ها برای مصارف آینده نیز استفاده می شود که از این امر در صنایع دیگر و مواردی همچون مصارف پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد و در مرحله چهارم نیز تولید و گرفتن گرده گل توسط کلنی های زنبور عسل نیز می باشد که طرح اجرایی فوق در مدت پنج سال در نظر گرفته شده است که تولید موارد فوق از طریق کوچ زنبورستان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

تاریخچه پرورش زنبور عسل و تولید عسل

آنچه تاکنون مسجل شده این است که زنبور عسل خیلی بیش از انسان در روی زمین بوجود آمده است اولین اثر وجود انسان در روی زمین که در کاوشهای زمین شناسان تاکنون بدست آمده متعلق به ۰۰۰/۰۰۰/۶۰۰ سال پیش و حال آنکه همین کاوشهای علمی نشان می دهد که زنبور عسل حدود ۱۵۰ میلیون سال پیش وجود داشته و در حال زاد ولد بوده است. منتها با این تفاوت که در آن زمان فاقد زندگی اجتماعی بوده و مثل خیلی از زنبورهای غیرعسل امروزی زندگی انفرادی داشته و هر زنبور لانه مخصوص به خود را ساخته و زندگی می کرده است.

حدود ۵۰ میلیون سال بعد که دوره رشد و تکثیر شدید گیاهان و گل دادن آنها شروع شد. زنبورها از حالت انفرادی خارج و زندگی اجتماعی را ترجیح دادند و جمعیتها را بوجود آوردند.

.....................................

دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی طرح پرورش زنبور عسل سال ۹۶:

برای دریافت ادامه مطالب لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی