همگام با دانشجو

دانلود برترین فایلهای دانشجویی (دانلود انواع پروژه،پایان نامه،تحقیق،مقاله،پاورپوینت....)

همگام با دانشجو

دانلود برترین فایلهای دانشجویی (دانلود انواع پروژه،پایان نامه،تحقیق،مقاله،پاورپوینت....)

این وبلاگ متناسب با نیازهای دانشجویان،دانش پژوهان،اساتید،معلمان و سایر اقشار جامعه انواع فایلهای با کیفیت و تضمین شده را در جهت برطرف کردن پاره ای از نیازهای دانش پژوهان ارائه میدهد، امیدواریم با کمک شما عزیزان بتوانیم از این امر مهم برآییم .

۷۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پاورپوینت آموزش استخراج مقاله پژوهشی از پایان‌نامه:


Related image

 

شرح مختصر :

این فایل حاوی مطالعه استخراج مقاله پژوهشی از پایان‌نامه می باشد که به صورت فرمت PowerPoint در ۳۱ اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

 

مقاله چیست؟
-شرایط مقاله نویسی
-انواع مقاله
-سطح نگارش و اهداف مقاله
-فرآیند پژوهش
-پژوهش در قالب پایان‌نامه و اجزای آن
-تفاوتها و شباهتهای گزارش پژوهش (پایان نامه) با مقاله
-سوالهایی که قبل از استخراج مقاله از پژوهش ، باید جواب داده شوند
-مقاله پژوهشی و ساختار آن
-کار عملی: استخراج یک مقاله از یک پایان نامه
-فرآیند انتشار یافته‌ها
-بحث و نظر
-مقاله علمی معمولاً در نتیجه پژوهش منطقی، ژرف و متمرکز نظری، عملی یا مختلط، به کوشش یک یا چند نفر در یک موضوع تازه و با رویکردی جدید با جهت دستیابی به نتایجی تازه، تهیه و منتشر می‏گردد (اعتماد و همکاران، ۱۳۸۱، ص۲)
 
-مقاله تحقیقی نوشته ای است که محقق، در آن، جریان و حاصل تحقیق خود را بیان می کند و لازمه اش آن است که حامل پیام یا نظر و دعوی و یا دست کم بیان تازه ای از آنها باشد. در چنین مقاله ای، سهم محقق باید مشخص و معلوم گردد (سمیعی، ۱۳۸۷ نقل در منصوریان، ۱۳۹۱).
-سطح نگارش مقاله باید دقیقاً با نیاز و فهم مخاطب هماهنگ گردد. مثلا اگر مقاله اى اقتصادى براى مخاطبان عام نوشته مى شود، هرگز نباید سرشار از اصطلاحات ویژه اقتصادى باشد. حتّى اگر نویسنده ناگزیر از طرح مباحث تحقیقى و فنّى در چنین مقاله اى است، باید آن ها را خالی از هر گونه تعبیر ویژه و خاص مطرح کند و زبان ـ و نه مطالب ـ را به سطح فهم مخاطبان خویش نزول دهد.
 
-تهیه گزارش از نتایج مطالعات و پژوهش‏های انجام شده، یکی از مهم‏ترین مراحل پژوهشگری به شمار می‏رود؛ زیرا اگر پژوهشگر نتواند دستاوردهای علمی خود را در اختیار سایر محققان قرار دهد، پژوهش او هر اندازه هم که مهم باشد، به پیشرفت علم کمکی نخواهد کرد؛ رشد و گسترش هر عملی از طریق ارائه و به هم پیوستن دانشِ فراهم آمده از سوی فرد فرد اندیشمندان آن علم تحقق می‏یابد........
 

برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.

  • محدثه طلوعی
  • ۰
  • ۰

برترین پاورپوینت تجارت الکترونیکی در اینترنت:

 

Image result for ‫پاورپوینت تجارت الکترونیکی در اینترنت‬‎

 

شرح مختصر:

این فایل حاوی مطالعه تجارت الکترونیکی در اینترنت می باشد که به صورت فرمت PowerPoint -قابل ویرایش در ۳۷ اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

 

 

فهرست:

فرق بین تجارت سنتی و الکترونیکی؟

مزیتهای تجارت الکترونیکی 

تجارت الکترونیک و برخی آمار جالب

انواع تجارت الکترونیک

کسب و کار الکترونیکی چیست؟

E-Business چیست؟

مزایای فروش روی خط آمازون

مراحل تجارت الکترونیک

بعضی از نیازهای تجارت الکترونیکی

قوانین تجارت و بازاریابی الکترونیکی

بعضی از مشکلات تجارت الکترونیکی

پنج مولفه اساسی پیاده سازی موفق تجارت الکترونیک

 
مشکلات توسعه تجارت الکترونیکی

مسیر ورود به تجارت الکترونیکی

ابزار ورود به تجارت الکترونیکی

 

بخشی از متن :

 

تعریف ساده تجارت الکترونیک (E-Commerce): به عملیات خرید و فروش اطلاعات، کالا و

خدمات از طریق شبکه های رایانه ای، اینترنت وWWW  گفته می شود.

تعریف کاملتر: استفاده از رایانه و فناوری اطلاعات و ارتباطات که باعث سادگی انتقال

داده‌ها بین دو طرف یک معامله تجاری می‌شود.

 

•کلیه عملیات تجارت سنتی فیزیکی است و حضور دو طرف معامله لازم است.

•در تجارت الکترونیکی حداقل یکی از عوامل معامله دیجیتالی است.

•عوامل کالا، پرداخت و تحویل کالا میتوانند فیزیکی یا دیجیتالی باشند.

•مشتری از طریق وب کلیه اقدامات خرید را انجام می دهد.

 

مزیتهای تجارت الکترونیکی

کاهش هزینه واسطه‌ها: خرید از طریق تجارت الکترونیک باعث کم شدن واسطه‌ها و

ارزان شدن قیمت کالا می‌شود. بخصوص خدمات بیمه، بهداشت، سرویسهای مالی کاهش می‌یابند.

کیفیت مدیریت را بالا می‌برد: مدیریت درست خط تولید، مدیریت زنجیره تولید تا فروش و

سایر اعمال مدیریت را ارتقاء می‌دهد.

رقابت را افزایش می‌دهد، قیمتها را واقعیتر می‌کند و وسعت بازار را زیاد می‌نماید:

تجارت الکترونیک باعث می‌شود فروشندگان و خریداران با اطلاعات زیادی که بدست

می‌آورد بیشتر تجارت کنند و وضع بازار رونق بیشتری خواهد داشت.

انتخاب، راحتی و اعتماد  مشتری بیشتر می‌شود: اعتماد مشتری که زیاد شود راحتی

وقدرت انتخاب بیشتری پیدا خواهد کرد و در نتیجه بازار رونق بهتری پیدا خواهد کرد.

 

برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.

  • محدثه طلوعی
  • ۰
  • ۰

جامع ترین پاورپوینت آشنایى با SPSS:

 

Image result for ‫پاورپوینت آشنایى با SPSS‬‎

 

شرح مختصر:

این فایل حاوی مطالعه آشنایى با SPSS  می باشد که به صورت فرمت PowerPoint قابل ویرایش در ۱۵۱ اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن :

 

تحلیل آمارى (Statistical Analysis)

هر آنالیز آمارى شامل مراحل زیر است:

– توصیف داده‌ها: نمایش و خلاصه کردن داده ها

–آزمون فرضیات: نتیجه گیرى در مورد گروه بزرگتر (جامعه) از روى اطلاعات به دست آمده در یک نمونه

–ارزیابى روابط: مطالعه روابط بین متغیرها

 

واژه هاى کلیدى در آمار

 

آماره (Statistic): صفتى است از نمونه مانند میانگین (x) و واریانس نمونه (s).

پارامتر (Parameter): براى توصیف ویژگى هاى جامعه به کار مى رود مانند میانگین جامعه (m)

واریانس: پرکاربردترین شاخص پراکندگى است. هرچه ارزش واریانس بیشتر باشد، مقادیر بیشتر پراکنده هستند. اگر واریانس صفر باشد تمامى نمونه‌ها داراى مقدار واحدى هستند.

انحراف معیار (std deviation) به پراکندگى مشاهدات در یک نمونه اشاره دارد، در حالیکه خطاى معیار (std error) به پراکندگى یک آماره مربوط مى باشد.

نما (Mode): مقدارى از داده‌هاست که بیشترین فراوانى را دارد.

میانه (Median): مقدارى از متغیر است که نیمى از مقادیر کوچکتر از آن و نیم دیگر بزرگتر از آن هستند.

صدک ها (Percentile): مقادیرى از متغیر هستند که در مورد درصد نمونه‌ها را نشان مى دهند. برای مثال مى توانید مقدارى را پیدا کنید که ۲۵% نمونه ها در زیر آن قرار گیرند.

چارک‌ها (Quartiles): از آنجائى که صدک هاى ۲۵، ۵۰، و ۷۵ نمونه را تقریباً به چهار گروه برابر تقسیم مى کنند، مجموعاً به آنها چارک‌ها گویند.

نماد E در خروجى SPSS

FSPSS هنگام نمایش اعداد خیلى کوچک یا خیلى بزرگ از علائم علمى استفاده مى کند. عددى که بعد از حرف E قرار مى گیرد نشان مى دهد که محل اعشار چقدر باید جابجا شود.

Fاگر عددى که بعد از E مى آید منفى باشد، علامت اعشار را به سمت چپ حرکت دهید. اگر مثبت باشد علامت اعشار را به سمت راست حرکت دهید. به عنوان مثال:

-۱٫۱E-02 = -0.011

 

برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.

  • محدثه طلوعی
  • ۰
  • ۰

پاورپوینت تئوری سازمان و مدیریت:

 

Related image

 

شرح مختصر:

این فایل حاوی مطالعه تئوری سازمان و مدیریت می باشد که به صورت فرمت PowerPoint قابل ویرایش در ۲۲۰ اسلاید بسیار زیبا و با کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن :

تعریف سازمان:

سازمان پدیده ای اجتماعی بشمار می آیدکه بطور آگاهانه هماهنگ شده ودارای حدود وثغور نسبتا“ مشخصی بوده وبرای تحقق هدف یا اهدافی براساس یک سلسله مبانی دائمی فعالیت میکنند.

 

اجزاء تعریف:

عبارت کاملا“ آگاهانه دلالت بر مدیریت دارد.

پدیده اجتماعی دال برتعامل است.

مرز مشخص تا بتوان اعضاء را از غیر اعضاء شناخت.

افراد با سازمان پیوند دائمی داشته اما این پیوند عضویت مادام العمر را تضمین نمیکند.

نهایتا“ اینکه سازمانها برای انجام امور بوجود آمده اند که همان اهداف هستند.

 

ساختار سازمانی (structur) :

ساختار سازمانی تصریح میکند که وظایف چگونه تخصیص داده شوند،چه شخصی به چه کسی گزارش دهد و سازوکارهای هماهنگی رسمی وهمچنین الگوهای تعاملی سازمانی که باید رعایت شوند کدامند.

ساختار سازمانی (structur) :

 اجزاء پیچیدگی، رسمیت، وتمرکز است

پیچیدگی:

حدود تفکیک درون سازمان را نشان می دهد،میزان تخصص گرائی ،تقسیم کار وتعداد سطوح وحدود پراکندگی جغرافیائی را نشان می دهد.

 

رسمیت:

 حدی که یک سازمان برای جهت دهی رفتار کار کنانش به قوانین ، مقررات، ورویه ها متکی است.

تمرکز:

جائیکه اختیار تصمیم گیری در آن متمرکز است. 

انواع سازمانها:

انواع سازمان: 

FORMAL  ORGANIZATION

NFORMAL  ORGANIZATION

ویژگیهای سازمان رسمی

۱٫تعیین دقیق ساختار فعالیتها.

۲٫بقا ودوام سازمان.

۳ .رشد وپویایی سازمان.

......................

 

برای دریافت فایل لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید.

  • محدثه طلوعی
  • ۰
  • ۰

پاورپوینت بررسی ارتباط بین شیوه های تامین مالی و ارزش شرکت در چارچوب چرخه عمر شرکت:

 

Image result for ‫پاورپوینت بررسی ارتباط بین شیوه‌های تأمین مالی و ارزش شرکت در چارچوب چرخه عمر شرکت‬‎

 

 

 

شرح مختصر:

این فایل حاوی مطالعه وبررسی ارتباط بین شیوه های تامین مالی و ارزش شرکت در چارچوب چرخه عمر شرکت می باشد که به صورت فرمت PowerPoint -قابل ویرایش در ۳۹ اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

 

بیان مساله

همچنان که نتایج برخی از تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد، ویژگی‌های مالی

شرکت‌ها در دوره‌های مختلف چرخه عمر شرکت یکسان نیست و بسته به دوره‌ای که

شرکت در آن قرار دارد تغییر می‌کند. در تحقیقی که آنتونی و رامش(۱۹۹۲) در ایالات

متحده انجام داده‌اند، این فرضیه مورد تأیید قرار گرفته است که ارتباط معناداری میان

قیمت سهام و اطلاعات حسابداری در چارچوب چرخه عمر وجود دارد. به این معنا که

ویژگی‌های مالی یک شرکت متأثر از مرحله‌ای از چرخه عمر است که شرکت در آن قرار

دارد. به بیان دیگر معیار حسابداریِ دارای محتوای اطلاعاتی قوی‌تر، ممکن است در همه

دوره‌های چرخه عمر یکسان نباشد. ازین‌رو به نظر می‌رسد مدل چرخه عمر می‌تواند

کلیدی برای شناخت پیش‌بینی معیار قوی‌تر ارزش شرکت در اختیار استفاده‌کنندگان این

پژوهش قرار دهد.

مفهوم چرخه عمر در دهه‌های اخیر واژه‌ای شناخته شده در ادبیات حسابداری است. بر

اساس این مفهوم تمامی موجودات زنده از جمله نباتات، جانوران و انسانها همگی از

منحنی عمر یا چرخه‌ی عمر پیروی می‌کنند. اینگونه موجودات متولد می‌شوند، رشد

می‌کنند، به پیری میرسند و درنهایت می‌میرند. تئوری چرخه‌ی عمر چنین فرض می‌کند

که شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی همچون تمامی موجودات زنده که متولد می‌شوند،

رشد می‌کنند و می‌میرند، دارای منحنی عمر یا چرخه‌ی عمر هستند.

 

.................

 

فهرست

کلیات تحقیق
فرضیه و متغیرها
روش‌شناسی
تجزیه و تحلیل داده‌ها
نتیجه گیری و پیشنهادات

 

برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.

  • محدثه طلوعی
  • ۰
  • ۰

پایان نامه ارشد مدیریت دولتی: بررسی رابطه بین هوش هیجانی و استرس شغلی کارکنان (PPT):

پایان نامه ارشد مدیریت دولتی:

Image result for ‫هوش هیجانی و استرس شغلی‬‎

 

شرح مختصر:

این فایل حاوی مطالعه و بررسی رابطه بین هوش هیجانی و استرس شغلی کارکنان جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی گرایش  منابع انسانی می باشد که به صورت فرمت PowerPoint در ۵۶ اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

 

مقدمه

امروزه در محافل علمی، کمتر کسی است که پی به ارزش و اهمیت هوش هیجانی در

امور مختلف نبرده باشد. یکی از زمینه‌هایی که هوش هیجانی می‌تواند نقش مؤثری

ایفا نماید محیط کار است. پژوهش حاضر،‌ بر آن است رابطه هوش هیجانی، که یکی از

مباحث رایج محافل علمی است و کاربردهای بسیاری زیادی در امور مختلف دارد با

استرس شغلی که اثرات مهمی در موفقیت سازمان ‌ها دارد، را در میان کارکنان شعب

اداره کل تامین اجتماعی کرج ،مورد بررسی قرار دهد.

بین مساله

هوش هیجانی تأثیر غیر قابل انکاری در موفقیت سازمان‌ها ایفاء می‌کند. از طرفی

می‌دانیم که موفقیت سازمان،‌ تا حد بسیار زیادی بستگی  به روحیه و احساسات

کارکنان آن سازمان دارد و روحیه و احساسات کارکنان زمانی مناسب می‌باشد که

کارکنان بتوانند استرس و هیجانات موجود در شغل خود را کنترل کنند. از این رو این

تحقیق بدنبال بررسی و اهمیت هوش هیجانی و رابطه آن با استرس شغلی کارکنان

شعب اداره کل تأمین اجتماعی کرج می‌باشد تا با ارائه راهکار‌های مناسب در تقویت

روحیه و کاهش استرس کارکنان نقش مهمی ایفا نماید.

 

یکی از تفکرهای نوین در کسب و کار، همین تفکر هوش هیجانی می‌باشد که امروزه به

سازمان‌ها کمک می‌کند تا کارکنان انطباق‌پذیر داشته باشند و به شیوه‌ای شایسته وثمر

بخش به آن‌ها توان کنار آمدن با تغییرات را می‌دهد و از آنجا که،‌موقعیت سازمان هم تا

حد زیادی وابسته به شغل،‌ انگیزه و روحیه کارکنان است، لذا می‌توان پی برد که هوش

هیجانی به عنوان یک عامل مهم در سازگاری کارکنان با شغل و شرایط اشتغال و

استفاده صحیح از هیجانات در محیط کار، می‌تواند در کاهش استرس شغلی کارکنان

مؤثر باشد. بنابراین ضرورت انجام این تحقیق بیش از پیش احساس می‌شود..........

 

برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.

  • محدثه طلوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود مقاله علمی : تجزیه‌ و تحلیل هیدرولیکی کانال‌های سهموی برای اندازه‌گیری جریان:

 Image result for ‫مقاله‬‎

شرح مختصر :

این فایل حاوی مطالعه مقاله ای انگلیسی به همراه ترجمه فارسی آن با عنوان تجزیه‌ و تحلیل هیدرولیکی کانال‌های سهموی برای اندازه‌گیری جریان با فرمت ورد میباشد ، در صورت تمایل می توانید این محصول بی نظیر را از فروشگاه خریداری و دانلود فرمایید.

عنوان مقاله :Hydraulic analysis of parabolic flume for flow measurement

 

چکیده

استفاده از فلوم های سهموی بین سال‌های ۹۴ تا ۹۷، بسیار موردتوجه و بررسی

قرار گرفت و به‌عنوان یک روش مؤثر جهت ارائه دقیق مشخصات جریان در کانال‌های U

شکل موردتوجه قرار گرفت.

    در این بررسی فلوم های سهموی، پارشال، و گلو بلند هم به‌صورت آزمایشگاهی-

تجربی و همچنین به‌صورت عددی توسط نرم‌افزار Flow 3D ارزیابی شد.  درنهایت میزان

سرعت و اتلاف هد انرژی جنبشی در مقاطع مختلف به‌دست‌آمده و مقایسه می‌شود.

 

   انرژی در فلوم پارشال به‌صورت قابل‌توجهی مستهلک می‌شود. درحالی‌که میزان

اتلاف انرژی در فلوم سهموی ۳۵درصد کمتر از فلوم پارشال و ۳۰ درصد کمتر از فلوم گلو

بلند است.

فلوم سهموی دقت کافی جهت اندازه‌گیری دبی را دارا است.

 

 

  1. مقدمه

با توجه به اهمیت آبیاری و زهکشی ، کانال‌های Uشکل به‌طور وسیع مورداستفاده قرار

گرفتند ، چون نسبت به مستطیلی و ذوزنقه‌ای مشخصات بهتری دارند ؛ ولی سازه

مناسبی جهت اندازه‌گیری جریان در کانال U شکل وجود ندارد. چون فلوم با مقطع

چندوجهی باعث اتلاف انرژی می‌شود. این بود که آقای وانگ و همکارانش به فکر

طراحی فلوم سهموی مخصوص کانال‌های U شکل افتادند. این مدل طراحی  افت انرژی

را کاهش می‌دهد و دقت اندازه‌گیری را نسبت به فلومهای پارشال و گلو بلندبالا می‌برد؛

خاصه در آب‌های کم‌عمق.

این فلوم درشیب‌های بین یک-سیصدم تا یک-هزارم قابل‌اجرا است.

  1. ساختار فلوم سهموی

فلوم سهموی یک مدل فلوم ونتوری است. که تنها تحت جریان آزاد قابل‌استفاده است.

در مقاطع کنترل شرایط جریان بحرانی برقرار است، به‌طوری‌که برای یک دبی مشخص

عمق به‌گونه‌ای است که هد انرژی کل حداقل است. باید دقت شود که درجه انقباض

فلوم به حدی باشد که حتماً شرایط جریان بحرانی اتفاق بیفتد...............

 

برای دریافت فایل لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید.

 http://file-folder.ir/2017/09/21/دانلود-مقاله-علم…یه‌-و-تحلیل-هیدر/ ‎

  • محدثه طلوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود مقاله علمی : توصیه محصول تجارت موبایلی بر مبنای چند کانال ترکیبی:

 

Related image

 

شرح مختصر:

این فایل حاوی مطالعه مقاله ای انگلیسی همراه با ترجمه فارسی با عنوان  توصیه محصول تجارت موبایلی بر مبنای چند کانال ترکیبی با فرمت ورد میباشد ،در صورت تمایل می توانید این محصول بی نظیر را از فروشگاه خریداری و دانلود فرمایید.

عنوان مقاله : Mobile commerce product recommendations based on hybrid multiple channels

 

چکیده

تعداد مشترکین نسل سوم (۳G) که تجارت موبایلی را پشتیبانی می کنند با رشد ارتباط

داده موبایل افزایش یافته است. دوربین های چند کانال که می خواهند تجارت موبایلی

را توسعه دهند، خاطر نبود دانش درباره رفتار مصرف کاربران روی کانال های جدید

موبایل با دشواری هایی مواجه هستند. توصیه های عادی فیلترینگ تعاونی (CF) ممکن

است تحت تاثیر مسئله پراکندگی شود چراکه محصولات نسبتاً کمی روی اینترنت موبایل

جستجو و خرید می شوند. در این پژوهش یک روش چند کانال ترکیبی پیشنهاد می کنیم

تا نبود آگاهی در خصوص رفتار مصرفی کاربران روی یک کانال جدید و دشواری کاربران

شبیه به هم بخاطر مسئله پراکندگی سیستم های توصیه گننده فیلترینگ تعاونی را

مورد توجه قرار دهیم. محصولات بر مبنای رفتار جستجوی کاربر روی کانال جدید موبایلی

و رفتار مصرفی کاربران فعال کانال های کنونی مانند تلویزیون، کاتالوگ ها و اینترنت به

آنها توصیه می شوند. نتایج آزمایش ما نشان می دهد که روش پیشنهادی در مقایسه با

دیگر روش های توصیه بخوبی عمل می کند.

  1. مقدمه

در دهه گذشته ارتباطات موبایلی از۲G/2.5G  به ۳G/3.5G ارتقاء یافته است. در نتیجه

نرخ انتقال داده بطور تصاعدی از ۶۴ Kbps (2.5G/GPRS) به ۳۸۴ Kbps (3G/WCDMA)

 و ۳٫۵ Mbps (3.5G/HSDPA) ارتقاء یافته است که با سرعت ارتقاء اینترنت با سیم قابل

مقایسه است. این تکامل باعث افزایش کاربرد دستگاه های موبایل مانند تلفن همراه،

جهت اجرای تجارت موبایلی روی اینترنت موبایل شده است. تجارت موبایلی خدمات

زیادی را پوشش می دهد که یکی از آنها خرید موبایلی است. خرده فروشان سرمایه

گذاری خود در کانال های خرید موبایلی را افزایش داده­اند تا محتوا، محصول و تبلیغات

خود را به مشتری تحویل دهند. با این حال تعیین الگوهای مصرف دشوار است چراکه

سفارشات خرید در مراحل توسعه­ای کانال خردی موبایلی کم است. تعداد توصیه های

محصول هم بخاطر تعداد کم الگوهای مصرف شناسایی شده محدود است.

.................

برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.



  • محدثه طلوعی
  • ۰
  • ۰

پایان نامه ارشد مدیریت بازاریابی: فاکتورهای تاثیر گذار بر توسعه رفتار بازار گرای صادرات:

 

Image result for ‫پایان نامه ارشد مدیریت بازاریابی‬‎

 

شرح مختصر:

این فایل حاوی مطالعه فاکتورهای تاثیر گذار بر توسعه رفتار بازار گرای

صادرات (مطالعه موردی :شرکتهای صادر کننده استان خراسان رضوی ) با

فرمت ورد-قابل ویرایش در ۱۱۳ صفحه میباشد، در صورت تمایل می توانید

این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود فرمایید.

مقدمه :

در گذشته قواعد بازاریابی با نگاهی از درون شرکت به بیرون آن تعیین وتعریف می گردید

،سالها طول کشید تا شرکتها دریافتندکه برای رشد خود باید باتوجه به نیازهای بیرون به

درون شرکت بپردازد ازاین رودرطول دهه گذشته،بازرارگرایی بسیارمورد توجه

پؤوهشگران بازاریابی قرار گرفت و به یکی از موضوعات اصلی پژوهش در بازاریابی

استراتژیک مطرح شد.کلیات بازارگرایی ومبانی آن در مفهوم بازاریابی نهفته است .این

مفهوم مرتبط با مشتری گرایی ،سودا گرایی و هماهنگی بخش بازاریابی با سایر بخشها

در شناسایی وبرآوردن نیازهای بازارو مشتری است.................

 

 

فهرست مطالب

فصل اول : مروری بر تحقیقات گذشته

بخش اول) بازارگرایی  ۱                                                                       

۱-۱ مفهوم بازارگرایی (گرایش به بازار) ۲                                               

۱-۲- فلسفه بازارگرایی  ۳

۱-۳- مؤلفه های بازارگرایی  ۴

۱-۴- دیدگاههای بازارگرایی معاصر  ۷

.......................

۱-۵-۱-۱- خلق اطلاعات   ۱۶

۱-۵-۱-۲- توزیع و تبادل اطلاعات   ۱۷

۱-۶- مشتری مداری: ۱۷

۱-۷- رقیب گرایی  ۱۹

................

بخش دوم ) سازمانهای بازارگرا ۲۵

۲-۱- شرکتهای بازارگرا و بازارگرایی در شرکتها ۲۵

۲-۲- شاخصها و فرصتهای توسعه بازارگرایی در شرکتها ۲۷

۲-۲-۱- عوامل محیط داخلی شرکتها: ۲۷

۲-۲-۲- عوامل محیط صنعتی  ۲۸

۲-۲-۳- عوامل مرتبط با مدیریت عالی شرکتها ۲۹

۲-۳- پیامدهای بازارگرایی برای سازمان  ۳۱

بخش سوم )مدلهای بازارگرایی ۳۳

بخش چهارم ) رفتار بازار گرا ۳۶

۴-۱- رفتار بازار گرای صادرات   ۳۶

۴-۲- شاخصها و مولفه های رفتار بازار گرای صادرات   ۳۷

۴-۲-۱- ساختار صادرات   ۳۷

۴-۲-۱-۱ رسمیت صادرات   ۳۸

۴-۲-۱-۲- تمرکز صادرات   ۳۹

...............

۴-۲-۳-۳- تجربه صادرات   ۴۴

۴-۲-۴- محیط صادرات   ۴۴

۴-۳- پیش زمینه و مدل مفهومی  ۴۵

۴-۳-۱- ارائه یک مدل از رفتار بازار گرایی صادرات (EMO) 47

۴-۳-۲- جدول شاخصها و مولفه های مدل مفهومی تحقیق  ۴۷

.............

  فصل دوم : روش تحقیق و مواد

بخش اول ) روش تحقیق  ۵۰

۱-۱- قلمرو تحقیق  ۵۱

۱-۱-۱- قلمرو زمانی  

   ..................                                                                                                     

۱-۲-۲-۱- پرسشنامه                                                                                                 

...............                      

۱- ۳-۱ روایی/ اعتبار  

۱-۳-۱-۱- اعتبار یا روایی محتوا 

۱-۳-۲- پایایی/ قابلیت اعتماد ۵۸

۱-۳-۲-۱- روش آلفای کرونباخ  ۵۹ 

۱-۴- فرضیات                                                                                                           

۱-۵- بیان مساله                                                                                                         

۱-۶- اهمیت ضرورت تحقیق                                                                                         

۱-۷- اهداف تحقیق                                                                                                     

۱-۸-محدودیتهای تحقیق                                                                                               

فصل سوم :نتایج تحقیق

بخش اول ) توصیف آماری

۱-۱-توزیع فراوانی سال شروع فعالیت شرکت

۱-۲- توزیع فراوانی کارکنان شرکت

۱-۳- توزیع فراوانی تحصیلات افراد پاسخ دهنده

۱-۴- توزیع فراوانی شیوه صادرات شرکت

۱-۵- توزیع فراوانی کانالهای توزیع محصولات شرکت در بازارهای خارجی

۱-۶- توزیع فراوانی رضایت شرکتهای صادر کننده از نحوه خدمات سازمانهای حمایت کننده

۱-۷- توزیع فراوانی درصد صادرات نسبت به فروش سالانه شرکت

بخش دوم ) آزمون فرضیات تحقیق

........................
فهرست نمایشها و اشکال صفحه

فهرست جداول صفحه

 

برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.

  • محدثه طلوعی
  • ۰
  • ۰

برترین پروپوزال مدیریت : بررسی عوامل روانی در رفتار مصرف کنندگان و رابطه ی آن با ارزش ویژه برند سامسونگ در شهر کرمان:

 

Image result for ‫پروپوزال مدیریت‬‎

 

شرح مختصر:

این فایل حاوی مطالعه بررسی عوامل روانی در رفتار مصرف کنندگان و رابطه ی آن با ارزش ویژه برند سامسونگ در شهر کرمان جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت گرایش بازاریابی میباشد که با فرمت ورد-قابل ویرایش در ۲۶ صفحه آماده شده است ، دز صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود فرمایید.

 

بخشی از متن :

پیامد رقابت شدید در بازار افزایش روزافزون قدرت مشتری است . با افزایش اینگونه

قدرت مشتریان، انتظار آنان از سازمان های تولیدی و خدماتی نیز افزایش یافته است

.سازمان ها نیز ناگزیر باید با ارزش ترین محصولات و خدمات را با مناسب ترین قیمت

عرضه کنند. در نتیجه سازمان ها مدام به دنبال روش های جدید و ایجاد نوآوری در خلق و

ارائه ارزش برای مشتریان هستند. به دلیل پیچیدگی نیازها و خواسته های مشتریان و

انگیزش های عمیق درونی آنان، کسب اطلاعات و دانش در زمینه خواسته ها، دریافت

های ذهنی، خرید و رفتار خرید مشتریان برای بازاریابان اهمیت اساسی دارد. نقش

مفاهیم ارزش و مزیت رقابتی در بازاریابی موجب توجه و پرداختن به مفهوم ارزش ویژه

نام و نشان تجاری شده است (قاسمی و جوانمرد، ۱۴۱:۱۳۸۹). یکی از دغدغه هایی که

در واحد بازاریابی اکثر سازمانها وجود دارد این است که برندی که خلق نموده اند ، چقدر

قوی است و چه ارزشی را نصیب سازمان می کند. ساخت یک برند قدرتمند در بازار،

هدف بسیاری از سازمان هاست . متخصصان مالی بر این عقیده اند که برند تجاری می

تواند ارزشی بیش از ارزش متداول ایجاد نماید . امروزه برند دیگر تنها یک ابزار کارآمد در

دست مدیران نیست . برند یک الزام استراتژیک است که سازمان ها را در جهت خلق

ارزش بیشتر برای مشتریان و همچنین ایجاد مزیت های رقابتی پایدار کمک می نماید....

 

برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.

  • محدثه طلوعی