همگام با دانشجو

دانلود برترین فایلهای دانشجویی (دانلود انواع پروژه،پایان نامه،تحقیق،مقاله،پاورپوینت....)

همگام با دانشجو

دانلود برترین فایلهای دانشجویی (دانلود انواع پروژه،پایان نامه،تحقیق،مقاله،پاورپوینت....)

این وبلاگ متناسب با نیازهای دانشجویان،دانش پژوهان،اساتید،معلمان و سایر اقشار جامعه انواع فایلهای با کیفیت و تضمین شده را در جهت برطرف کردن پاره ای از نیازهای دانش پژوهان ارائه میدهد، امیدواریم با کمک شما عزیزان بتوانیم از این امر مهم برآییم .

۱۸ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

Image result for ‫پاورپوینت شبکه جمع آوری و دفع فاضلاب و پسماند‬‎

 

شرح مختصر:

در این بخش پاورپوینت شبکه جمع آوری و دفع فاضلاب و پسماند برای ارائه در درس : تاسیسات و زیرساخت های شهری را در ۴۰ اسلاید قابل ویرایش برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم ،در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمائید.

بخشی از متن:

مدیریت پسماند در شهرهای بزرگ، به شیوه های اصولی و با رعایت مسائل زیست محیطی، یکی ازمهمترین موضوعات مورد بحث در زمینه مدیریت شهری می باشد. ضایعات سمی و خطرناک که زاییدۀ دست بشر و حاصل فعالیت در بخش های مختلف صنعت، کشاورزی، خدمات و تجارت می باشد. این ضایعات در طول سالیان و به ویژه در دو دهۀ اخیر در کشور بدون توجه به اصول مهندسی و زیست محیطی در زمین یا آب های پذیرنده تخلیه شده و یا حداکثر با بی توجهی هر چه تمام تر در هر نقطه ای در گوشه و کنار شهرها و آبادی ها دفن شده اند که در اثر عدم رعایت اصول علمی و زیست محیطی باعث آلودگی آب، خاک و هوا شده و سلامت انسان و سایر موجودات زنده را به خطرافکنده است با گذشت زمان و مشخص شدن آثار سوء ناشی از دفن غیراصولی این مواد در محیط و عوارض نامطلوب و مخاطره آمیز آن بر موجودات زنده و عوامل زیست محیطیِ آن، کشورهای صنعتی را برآن داشت تا قوانین مبسوطی را به منظور کنترل مواد زائد سمی و خطرناک درسال ۱۹۸۰ به مرحلۀ اجرا گذارند. 

فهرست مطالب:
پیشگفتار
فاضلاب
فاضلاب چیست؟
انواع فاضلاب
تاریخچه ی سیستم دفع فاضلاب
روش های جمع اوری دفع فاضلاب
ضرورت جمع آوری وتصفیه فاضلاب
روش های تصفیه فاضلاب
پسماند
پسماند چیست؟
قوانین مرتبط با دفع پسماند
انواع پسماند
عوامل موثر در بازیافت
کاهش پسماند
روش های دفع پسماند
مکان یابی محل دفع پسماند
سازمان های مرتبط در زمینه ی جمع آوری ودفع فاضلاب و پسماند
منابع و مآخذ

برای دریافت فایل لطفا به لینک زیر مراجعه نمائید.

  • محدثه طلوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود مقاله آرامسازی ترافیک درمحلات وخیابانهای مسکونی:

 

Related image

شرح مختصر:

این فایل حاوی مطالعه مقاله ای با عنوان آرامسازی ترافیک درمحلات وخیابانهای مسکونی می باشد که با فرمت WORD-قابل ویرایش در ۳۶ صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است ،در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمائید.

 

چکیده:

آرامسازی ترافیک درمحلات مسکونی به معنای مقابله ویاخارج نمودن ترافیک وسایل نقلیه غریبه از محدوده مسکونی وکاهش سرعت وسایل نقلیه ساکنین محدوده برای ایمنی وبهبود هرچه بیشتر محیط مسکونی است.

اگر بپذیریم که خودرو برای رفاه انسان اختراع شد ه وباید درخدمت انسان باشد ،لازم است رویکردمان را نسبت به خودرو ،پیاده وطراحی محورها ی شهری ومحیطی تغییر یابد .باید به روش هایی بیاندیشیم وعمل نمایم که درآن جایگاه هر چیز متناسب با اهمیتشان مشخص وحفظ شود . ازطرف دیگر توجه نداریم که طبق آمار منتشره به طور متوسط هرخودرو فقط یک دوازدهم وقت شبانه روز مورد استفاده قرار می گیرد و۲۲ساعت از ۲۴ساعت را درتوقف کامل وپارک کردن است.خودرو دوساعت مابقی را درمعابر شهری حرکت نمی کند ،بلکه این زمان شامل حرکت خودرودرجاده های میان شهری نیز می شود .

 

دراین مقاله اهداف آرامسازی وآثار آن در دنیا مورد بررسی قرار گرفته وتجربه دو کشور آلمان وهلند رابرای آرامسازی محلات مسکونی وسپس به شرایط کالبدی خیابانهای محلی درایران پرداخته وراهکارها وتمهیداتی رابرای کاهش سرعت سواره ونقاط قوت وضعف هرکدام را مورد بررسی قرار داده ایم .

 

۱-۱مقدمه

آرامسازی محلات مسکونی برای حضور هر چه بیشتر وارتباط اجتماعی شهروندان درفضای شهری ،به یکی از جنبش های شهر سازی نوین تبدیل شده است .جوامع پیشرفته وحتی بسیاری از کشورهای درحال توسعه ،به صرافت هرچه انسانی تر کردن محیط های شهری خود افتاده اند ودرحالی که این مساعی در سطح جهان به امری عادی تبدیل شده است،درکشور ما طراحی وبرنامه ریزی درراستای حاکمیت هر چه بیشتر خودرو انجام می پذیرد .اکنون به نظر می رسد که زمان تجدید نظری فرا رسیده است .(۳)وآرامسازی ترافیک درمحلات مسکونی به معنای مقابله ویاخارج نمودن ترافیک وسایل نقلیه غریبه از محدوده مسکونی وکاهش سرعت وسایل نقلیه ساکنین محدوده برای ایمنی وبهبود هرچه بیشتر محیط مسکونی است.(۴)(فریدون قریب شبکه ارتباطی درطراحی شهری ص۱۵۵)

 

برای دریافت فایل لطفا به لینک زیر مراجعه نمائید.

  • محدثه طلوعی
  • ۰
  • ۰

فایل پاورپوینت مطالعات برنامه ریزی مسکن در طرح های آماده سازی:

 

Image result for ‫مطالعات برنامه ریزی مسکن در طرح های آماده سازی‬‎

شرح مختصر:

در این بخش فایل پاورپوینت مطالعات برنامه ریزی مسکن در طرح های  آماده سازی را درحجم ۹۰ اسلاید قابل ویرایش برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم،در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمائید.


بخشی از متن:
بخش مسکن را می توان یکی از مهمترین بخشهای توسعه در جامعه دانست. این بخش با ابعاد وسیع اقتصادی ،اجتماعی ،فرهنگی ،زیست محیطی و کالبدی خود اثرات گسترده ای بر ارائه ویژگیها و سیمای جامعه به مفهوم عام دارد. از یک سو اهمیت اقتصادی و اجتماعی مسکن ، این بخش را کانون توجهات عمومی قرار داده است و از سوی دیگر ، به دلیل اشتغال زایی این بخش و ارتباط آن با بسیاری از بخشهای دیگر اقتصادی ، به عنوان ابزاری مناسب در جهت تحقق سیاست های اقتصادی ،تلقی می شود. برنامه ریزی مسکن جزیی از نظام برنامه ریزی شهری محسوب می شود که در آن فعالیتهای اجتماعی ،اقتصادی و فرهنگی جزیی از فعالیتهای درون مکانی واحدهای مسکونی و جزیی از فضاهای تغییر شکل و تطابق یافته محسوب می شود که بر حسب موضوع در چارچوب برنامه ریزی مسکن مورد توجه قرار می گیرد.بر همین اساس ،برنامه ریزی مسکن با تخصیص فضاهای قابل سکونت به نیاز های مسکونی و توجه به محدودیت منابع و استفاده از تئوری ها و تکنیک های ویژه با چارچوب های اجتماعی ،فرهنگی ،سیاسی و اقتصادی سر و کار دارد.
 
رشد سریع و گسترش افقی شهرها در دهه های اخیر تقریبا تمامی کشور های جهان، اعم ازتوسعه یافته و در حال توسعه را با مشکلات جدی مواجه ساخته است. مسائل این پدیده نه تنها سیاست های شهرسازی را به طور وسیعی تحت شعاع قرار داده، بلکه تبعات حاصل از آن در تشدید مسائل اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، مدیریتی و زیست محیطی جوامع نقش اساسی داشته است.

 

 
فهرست کلی مطالب:

 

مسکن و برنامه ریزی مسکن
تراکم شهری
اقتصاد مسکن
برنامه ریزی مسکن
بناهای مسکونی

برای دریافت فایل لطفا به لینک زیر مراجعه نمائید.

  • محدثه طلوعی
  • ۰
  • ۰

پاورپوینت پروژه میان یابی در gis:

 

 

شرح مختصر:

این فایل حاوی مطالعه پروژه میان یابی در gis می باشد که به صورت فرمت PowerPoint در ۴۲اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

 

پروژه میان یابی در gis یکی از دشت های پیشین استان سیستان بلوچستان

 

برای دریافت فایل لطفا به لینک زیر مراجعه نمائید.

  • محدثه طلوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود پاورپوینت پروژه تنظیم شرایط محیطی( شهرستان بوشهر):

 

Related image

 

شرح مختصر:

در این بخش فایل پاورپوینت پروژه تنظیم شرایط محیطی (محل پروژه: شهرستان بوشهر) را در ۵۱ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم ،در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمائید.

 

بخشی از متن:

تجزیه و تحلیل شرایط اقلیمی

با توجه به عواملی از قبیل دمای هوا ، رطوبت ، تابش خورشید ، باد و نزولات جوی

نوع اقلیم در سواحل گرم و مرطوب می باشد. حداکثر مطلق دمای استان بالاتر از ۵۰ درجه سانتیگراد و حداقل مطلق درجه حرارت به کمی کمتر از ۰ درجه سانتیگراد می رسد. میانگین دمای سالانه بوشهر حدود ۲۵ درجه سانتیگراد است. 
میانگین بارش سالانه استان بوشهر ۲۲۰ میلیمتر است که بیشتر در فصول پاییز و زمستان روی میدهد. به طور کلی استان بوشهر ۶ ماه از سال گرم، دو ماه تقریبا معتدل تا سرد و حدود چهار ماه از سال معتدل تا گرم می باشد. نم موجود در ساحل دما را تا حدودی متعادل می کند اما درصد رطوبت در برخی از ماه ها چنان بالا می رود که به حد اشباع می رسد. در این حالت هوا از فعل انفعال می افتد و هوای دم کرده و کم تحرکی به وجود می آید که اصطلاحا به آن شرجی می گویند.

 

فهرست مطالب:

 

موقعیت جغرافیایی شهر بوشه 
برسی اقلیمی منطقه از لحاظ
برسی دمای شهرستان بوشهر
برسی میزان رطوبت هوا در شهرستان بوشهر
برسی جهت بادهای غالب و گلبادها در شهرستان بوشهر
جهت حرکت باد در شب و روز
برسی نزولات جوی در شهرستان بوشهر
برسی تابش خورشید در شهرستان بوشهر
برسی احساس غالب اقلیمی با توجه به عوامل ذکر شده در شهرستان بوشهر
تجزیه و تحلیل شرایط اقلیمی
برسی بناهای سنتی شهرستان بوشهر
استفاده از شیشه های رنگی

محل سایت مورد نظر در شهرستان بوشهر

طراحی ویلا

 

برای دریافت فایل لطفا به لینک زیر مراجعه نمائید.

  • محدثه طلوعی
  • ۰
  • ۰

کامل ترین نقشه GIS شهر کربلا:

 

Image result for ‫نقشه GIS‬‎

شرح مختصر:

در این پست نقشه GIS شهر کربلا را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم کل این شیپ فایل ها زمین مرجع(ژئورف) ، داری نام‌های فارسی و جدول اطلاعات توصیفی(Attribute Table) کامل برای عوارض خود می‌باشد. اطلاعات این شیپ فایل‌ها کاملاً بروز می‌باشد.

لیست شیپ فایل‌ها:

۱- کابری ها و عناصر شاخص و مهم شهر(POINT)

۲- کابری ها و عناصر شاخص و مهم شهر(Polygon)

۳- معابر و دسترسی‌ها(Polyline)

 

برای دریافت فایل لطفا به لینک زیر مراجعه نمائید.

  • محدثه طلوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود تست های تمام فصل های مدیریت بازاریابی کاتلر:


فایل تست های تمام فصل های مدیریت بازاریابی کاتلر (۲۴ فصل)

دانلود تست های تمام فصل های بازاریابی کاتلر (24 فصل)

تعداد فایل: ۲۴

فرمت فایل ها: pdf

تعداد کل صفحات: ۱۳۰

قیمت فقط ۲۵۰۰ تومان

دانلود تست های تمام فصل های مدیریت بازاریابی کاتلر:

برای دریافت فایل لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید.


  • محدثه طلوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی طرح پرورش زنبور عسل سال ۹۶:


فرمت فایل: word  و قابل ویرایش و پرینت:

تعداد صفحات: ۱۰

قیمت فقط ۳۸۰۰ تومان

Image result for ‫دانلود طرح توجیهی پرورش زنبور عسل‬‎

طرح تجارتی

تاسیس شرکتهای

تولیدی

فنی

خدماتی

تولیدی

کشاورزی

فصل دوم

۲- بیان مسئله

محصول تولیدی در طرح مورد نظر عمل صد در صد طبیعی می باشد، که این امر در مرحله اول و درجه اول کار قرار دارد. و در مرحله دوم ازدیاد جمعیت کلنی های زنبورستان می باشد که از طریق بچه گیری و تولید بچه زنبور به طرق طبیعی و مصنوعی انجام می گیرد. که در مرحله سوم تولید موم تولید شده توسط کلنی های زنبور عسل می باشد که محصول فوق به طور چرخه وار برای خود کلنی ها برای مصارف آینده نیز استفاده می شود که از این امر در صنایع دیگر و مواردی همچون مصارف پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد و در مرحله چهارم نیز تولید و گرفتن گرده گل توسط کلنی های زنبور عسل نیز می باشد که طرح اجرایی فوق در مدت پنج سال در نظر گرفته شده است که تولید موارد فوق از طریق کوچ زنبورستان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

تاریخچه پرورش زنبور عسل و تولید عسل

آنچه تاکنون مسجل شده این است که زنبور عسل خیلی بیش از انسان در روی زمین بوجود آمده است اولین اثر وجود انسان در روی زمین که در کاوشهای زمین شناسان تاکنون بدست آمده متعلق به ۰۰۰/۰۰۰/۶۰۰ سال پیش و حال آنکه همین کاوشهای علمی نشان می دهد که زنبور عسل حدود ۱۵۰ میلیون سال پیش وجود داشته و در حال زاد ولد بوده است. منتها با این تفاوت که در آن زمان فاقد زندگی اجتماعی بوده و مثل خیلی از زنبورهای غیرعسل امروزی زندگی انفرادی داشته و هر زنبور لانه مخصوص به خود را ساخته و زندگی می کرده است.

حدود ۵۰ میلیون سال بعد که دوره رشد و تکثیر شدید گیاهان و گل دادن آنها شروع شد. زنبورها از حالت انفرادی خارج و زندگی اجتماعی را ترجیح دادند و جمعیتها را بوجود آوردند.

.....................................

دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی طرح پرورش زنبور عسل سال ۹۶:

برای دریافت ادامه مطالب لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید.

  • محدثه طلوعی
  • ۰
  • ۰

طرح توجیهی وکارآفرینی گلیم بافی:

طرح توجیهی:

طرح توجیهی وکارآفرینی به روز شده سال ۹۶ گلیم بافی

فرمت فایل: word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: ۵۶

قیمت فقط ۳۵۰۰ تومان

 

Image result for ‫طرح توجیهی وکارآفرینی گلیم بافی‬‎

فصل اول : تهیه خامه

فصل دوم : گلیم بافی

فصل سوم : قالی بافی

فصل چهارم : جاجیم بافی

فصل پنجم : ورنی بافی

فصل ششم : فراورده‌های جاجیم و فرش و ورنی و قالی

فصل هفتم : سایر صنایع دستی

فصل هشتم : نتیجه گیری

فصل اول :

تهیه خامه

مقدمه

حضور ایلات عشایر ایل شاهسون و ایل ارسباران و نیز اشتغال روستائیان پرورش دام باعث شد پشم مرغوب در حد زیاد در منطقه تولید شود و پشم خوب و ارزان باعث گسترش صنایع دستی ولی همین پشم که مواد اولیه اکثر دست بافته مثل گلیم – جاجیم – فرش و ورنی می‌باشد. همینطوری استفاده نمی شود بلکه مراحل متعددی را باید سپری نماید تا تبد یل به خامه گشته تا برای بافت آماده گردد. البته پشم گوسفند زنده مد نظر است در بعضی دباغی که از پوست گوسفند ذبح شده پشم آنرا می‌چیند پشم مرغوبی برای بافت دستبافته‌هانیست و از کیفیت فرشها می‌کاهد. بهترین خامه‌های فرش پشم هایی است که در بهار از گوسفند زنده می‌چینند.

در بافت جاجیم پشمی و قالی قدیمی و گلیم پشمی از پشمهای تولیده شده خور در ارسباران استفاده می‌شود ولی در بافت ورنی از پشم مرینوس و نیز پشم آن منطقه استفاده می‌شود.

چیدن پشم توسط مردان و شستن آن توسط زنان و ریسندگی و حلاجی توسط زنان و رنگ رزی توسط مردان صورت می‌گیرد که در أین فصل به طور خلاصه به مراحل تولید پشم و تهیه خامه پرداخته می‌شود

مراحل تهیه خامه :

( ۱ ) چیدن پشم

( ۲ ) شستن پشم

( ۳ ) جدا کردن خار و خاشاک

( ۴ ) شانه کردن

( ۵ ) ریسیدن با چرخ ریسندگی

( ۶ ) رنگرزی

چیدن پشم :

معمولا پشم گوسفندان را سالی دو بار دربهار و پاییز می‌چینند و پشم بهاره مرغوب تر است چیدن پشم با قیچی پشم با قیچی بزرگی به نام ( قر خلخ ) صورت می‌گیرد برای اینکار دست و پای گوسفند را با طناب بسته و شروع به پشم چینی می‌کنند....................

طرح توجیهی وکارآفرینی گلیم بافی:

برای دریافت ادامه مطالب لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید.


  • محدثه طلوعی
  • ۰
  • ۰

تحقیق درمورد پارک جنگلی چیتگر:

تحقیق پارک چیتگر:

تحقیق کامل در مورد پارک جنگلی چیتگر-WORD

Related image

قیمت فقط ۴۰۰۰ تومان

 

فهرست مطالب :

مقدمه

ضرورت تحقیق

کلیات مربوط به پارک جنگلی چیتگر

۳-۱- موقعیت و وسعت پارک

۳-۲- تارخچه پارک

۳-۳- آب و هوای پارک

۳-۳-۱- درجه حرارت

۳-۳-۲-بارندگی

۳-۳-۳- باد

۳-۴- پستی و بلندی

۳-۵- ژئومورفولوژی

۳-۶- سنگ شناسی

۳-۷- خاک شناسی

۳-۸- هیدرولوژیچ

۳-۹- ترکی توده های درختی

۳-۱۰- ارزش تفریحی و تفریحگاهی و مسائل اقتصادی واجتماعی

۴- عوامل مخرب پارک

۴-۱- عوامل مخرب غیر زنده

۴-۲- عوامل مخرب زنده
۵-روش بررسی

۵-۱- روش آماربرداری

۵-۲- تعداد قطعات نمونه

۵-۳- مساحت قطعات نمونه

۵-۴- شکل قطعات نمونه

۶-مشخصه های اندازه گیری شده در قطعات نمونه

۶-۱- مشخصه های کلی

۶-۲- مشخصه های کمی

۶-۳-مشخصه های کیفیگ

۷- محاسبات و تجزیه و تحلیلهای آماری ونتایج آماری

۷-۱- نتایج کمی

- مساحت قطعات جنگلکاری شده

۷-۱-۲- ترکیب و درصد گونه ها

۷-۱-۳- قطر

۷-۱-۳-۱- پراکنش قطری

۷-۱-۳-۲- مشخصات رقومی قطر

۷-۱-۴- ارتفاع

۷-۱-۴-۱- مشخصات رقومی ارتفاع

۷-۱-۴-۲- منحنی ارتفاع

۷-۱-۵- ضریب لاغری

۷-۱-۶-تعداد درخت در هکتار

۷-۱-۷- تعداد کنده در هکتار

۷-۱-۸- طول تاج

۷-۱-۱۰- زادآوریچ

۷-۱-۱۱- علل عدم زادآوری

۷-۱-۱۲- پوشش علفی

۷-۱-۱۳- سطوح خالی از پوشش گیاهی

۷-۱-۱۴- تاج پوشش در ردیف کاشت

۷-۱-۱۵- تاج پوشش بین ردیف کاشت

۷-۱-۱۷- سایر صدمات

۷-۱-۱۸- ضخامت، نوع وتجزیه لاشبرگ

۷-۱-۱۹- بررسی روابط تاج پوشش با:

۷-۱-۱۹-۱- پوشش زادآوری

۷-۱-۱۹-۲- پوشش علفی

۷-۱-۱۹-۳- سطوح خالی از پوشش گیاهی

۷-۱-۲۰- اشکوب بندی توده های درختی

۷-۲- نتایج کیفی

 

کلیات مربوط به پارک جنگلی چیتگر:

۳-۱- موقعیت و وسعت پارک

پارک جنگلی چیتگر یکی از مهمترین پارکهای کلان شهر تهران با وسعتی معادل ۸۱۴ هکتار می باشد

که از نظر جغرافیایی درشمال غرب تهران، حاشیه شمالی اتوبان تهران- کرج، به فاصله ۱۵ کیلومتری تهران

و ۱۸ کیلومتری کرج و در حد فاصل عوارضی اتوبان و مؤسسه تحقیقات جنگلها و مراتع (پیکان شهر) قرار دارد.

۳-۲- تاریخچه پارک

عملیات جنگلکاری و احداث پارک از نیمه دوم سال ۱۳۴۵ توسط اداره منابع طبیعی استان تهران آغاز گردید. این عملیات ۲ سال به طول انجامید ودر سال ۱۳۴۷ به پایان رسید. کاشت درختان در این مدت به صورت مرحله ای انجام گرفت. بدین ترتیب که ابتدا قطعه اول پارک به وسعت ۶۰۰ هکتار و سپس قطعه دوم ..................................

برای دریافت ادامه مطالب لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید.


  • محدثه طلوعی