همگام با دانشجو

دانلود برترین فایلهای دانشجویی (دانلود انواع پروژه،پایان نامه،تحقیق،مقاله،پاورپوینت....)

همگام با دانشجو

دانلود برترین فایلهای دانشجویی (دانلود انواع پروژه،پایان نامه،تحقیق،مقاله،پاورپوینت....)

این وبلاگ متناسب با نیازهای دانشجویان،دانش پژوهان،اساتید،معلمان و سایر اقشار جامعه انواع فایلهای با کیفیت و تضمین شده را در جهت برطرف کردن پاره ای از نیازهای دانش پژوهان ارائه میدهد، امیدواریم با کمک شما عزیزان بتوانیم از این امر مهم برآییم .

  • ۰
  • ۰

جامع ترین پکیج پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری CRM:


 

Image result for ‫پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری‬‎

 

شرح مختصر:

این فایل حاوی مطالعه ای کامل و جامع و بی نظیر با عنوان مدیریت ارتباط با مشتری CRM می باشد که به صورت فرمت PowerPoint قابل ویرایش در ۳۲۸ اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن :

در روندهای کسب و کاری جدید، به دست آوردن رضایت مشتریان جایگاهی مهم و

حیاتی در اهداف سازمان‌ها به خود اختصاص داده است و مدیران ارشد به خوبی

می‌دانند موفقیت آنها در راه رسیدن به اهداف کلان سازمان‌، در گرو جلب رضایت

مشتریان است.

 

از سوی دیگر نمی‏توان گفت همه مشتریان به یک اندازه در موفقیت سازمان نقش دارند.

بنابراین جلب رضایت مشتریان کلیدی، حساسیت بیشتری خواهد داشت. بدین ترتیب

لازم است در سازمان، سیستمی برای جذب و حفظ مشتریان طراحی و پیاده‌سازی

شود، سیستمی که بتواند روابط سازمان و مشتریان را به خوبی مدیریت کند

 

—امروزه این سیستم‌ها به سیستم‏های مدیریت ارتباط با مشتریان مشهور شده‏ اند و

نرم‌افزارهایی نیز با نام CRM به بازار آمده است که می‌توانند سازمان را در راه جلب

رضایت مشتریان تواناتر سازند.

—در اینجا ضمن معرفی مدیریت روابط با مشتریان و مزایای به کارگیری آن در سازمان،

روندهای ارتباط با مشتری و چالش‌های پیش روی سیستم‏های CRM مورد بررسی قرار

می‌گیرد.

تعریف CRM

—مدیریت روابط با مشتریان عبارت است از مجموعه گام‏هایی که به منظور ایجاد،

توسعه، نگهداری و بهینه‌سازی روابط طولانی‌مدت و ارزشمند بین مشتریان و سازمان

برداشته می‏شود. اصطلاح CRM با مفهوم امروزی آن از دهه ۱۹۹۰ پدید آمد و در قالب یک

راهبرد کسب و کار به منظور انتخاب و مدیریت ارزشمندترین ارتباطات با مشتریان تدوین شد.

—CRM نیازمند یک فلسفه مشتری‌محور و فرهنگ پشتیبانی از فرایندهای مؤثر

بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش در سازمان می‏باشد. فرهنگ مشتری‌محور بر

مفهومی ساده از ارتباط یک به یک بین مشتریان و فروشندگان استوار است. این نگرش،

به هر مشتری به چشم یک فرد با خواسته‏ ها، خریدها و نیازهای مربوط به خود نگاه

می‏کند.................

 

برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی