جامع ترین پکیج پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری CRM:
شرح مختصر:
این فایل حاوی مطالعه ای کامل و جامع و بی نظیر با عنوان مدیریت ارتباط با مشتری CRM می باشد که به صورت فرمت PowerPoint قابل ویرایش در ۳۲۸ اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.
بخشی از متن :
در روندهای کسب و کاری جدید، به دست آوردن رضایت مشتریان جایگاهی مهم و
حیاتی در اهداف سازمانها به خود اختصاص داده است و مدیران ارشد به خوبی
میدانند موفقیت آنها در راه رسیدن به اهداف کلان سازمان، در گرو جلب رضایت
مشتریان است.
از سوی دیگر نمیتوان گفت همه مشتریان به یک اندازه در موفقیت سازمان نقش دارند.
بنابراین جلب رضایت مشتریان کلیدی، حساسیت بیشتری خواهد داشت. بدین ترتیب
لازم است در سازمان، سیستمی برای جذب و حفظ مشتریان طراحی و پیادهسازی
شود، سیستمی که بتواند روابط سازمان و مشتریان را به خوبی مدیریت کند
امروزه این سیستمها به سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریان مشهور شده اند و
نرمافزارهایی نیز با نام CRM به بازار آمده است که میتوانند سازمان را در راه جلب
رضایت مشتریان تواناتر سازند.
در اینجا ضمن معرفی مدیریت روابط با مشتریان و مزایای به کارگیری آن در سازمان،
روندهای ارتباط با مشتری و چالشهای پیش روی سیستمهای CRM مورد بررسی قرار
میگیرد.
تعریف CRM
مدیریت روابط با مشتریان عبارت است از مجموعه گامهایی که به منظور ایجاد،
توسعه، نگهداری و بهینهسازی روابط طولانیمدت و ارزشمند بین مشتریان و سازمان
برداشته میشود. اصطلاح CRM با مفهوم امروزی آن از دهه ۱۹۹۰ پدید آمد و در قالب یک
راهبرد کسب و کار به منظور انتخاب و مدیریت ارزشمندترین ارتباطات با مشتریان تدوین شد.
CRM نیازمند یک فلسفه مشتریمحور و فرهنگ پشتیبانی از فرایندهای مؤثر
بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش در سازمان میباشد. فرهنگ مشتریمحور بر
مفهومی ساده از ارتباط یک به یک بین مشتریان و فروشندگان استوار است. این نگرش،
به هر مشتری به چشم یک فرد با خواسته ها، خریدها و نیازهای مربوط به خود نگاه
میکند.................