برترین گزارش تخصصی نقش همیار معلم در یاد گیری درسی دانش آموزان(ویژه کلیه معلمان)
گزارش تخصصی نقش همیار معلم در یاد گیری درسی دانش آموزان(ویژه کلیه معلمان)
چکیده:
معلم باید شاگردان را به اشتغالات – علمی در تمام اوقات واعاده و تکرار محفوظات در اوقات مناسب تشویق وتحریص نماید. و راجع به مباحث و مسائل مهمی که برای آنها بیان شده است. پرسش های مطرح سازد.
اگر ملاحظه کرد که شاگردی مسائل ومباحث مذکور را درک کرده وآنها ر ادقیقا بخاطر سپرده است از او احترام وتجلیل بعمل آورده وعلت در حضور دیگران – در صورتیکه بیم عجب و غرور وتباهی حال ومزاج روحی او در میان نباشد – اورا مورد ستایش وتقدیر قرار دهد.
واگر احساس کرد که شاگرد در حفظ کردن درس ودقت در مباحث ومسائل مربوط به آن کوتاهی ورزیده اورا در نهان ودرغیاب دیگران هشدار داده وتوبیخ نماید. وچنانچه مصلحت چنین شاگردی ایجاب کند علت ودرحضور دیگران وی را بخاطر سهل انگاری مورد ملامت قرار دهد. و اگر این کار را با توجه به مصلحت خود شاگرد انجام گیرد بلامانع می باشد زیرا معلم وامت و وهمچون طبیب وپزشک می باشد که می داند دارو را در چه جائی بکار برد وآن دارو در چه شرایطی می تواند در بیمار موثر وسودمند افتد.
شیوه نگارش
فهرست
چکیده ۱
مقدمه: ۳
بیان مساله: ۴
محاسن تشویق ۵
اثرات نامطلوب عادت به تشویق: ۶
زیان عدم تشویق: ۷
اقسام راه های تشویق: ۹
نتیجه گیری: ۱۰
منابع: ۱۱
این گزارش تخصصی در قالب word - قابل ویرایش در ۱۱ صفحه ویزه همه فرهنگیان آماده دانلود شده است .