همگام با دانشجو

دانلود برترین فایلهای دانشجویی (دانلود انواع پروژه،پایان نامه،تحقیق،مقاله،پاورپوینت....)

همگام با دانشجو

دانلود برترین فایلهای دانشجویی (دانلود انواع پروژه،پایان نامه،تحقیق،مقاله،پاورپوینت....)

این وبلاگ متناسب با نیازهای دانشجویان،دانش پژوهان،اساتید،معلمان و سایر اقشار جامعه انواع فایلهای با کیفیت و تضمین شده را در جهت برطرف کردن پاره ای از نیازهای دانش پژوهان ارائه میدهد، امیدواریم با کمک شما عزیزان بتوانیم از این امر مهم برآییم .

  • ۰
  • ۰

 پایان نامه لیزر



قیمت فقط 3000 تومان

پایان نامه کامل در فرمت فایل ورد قابل ویرایش و ادیت در ۸۸ صفحه در موضوع لیزر (laser) قرار گرفته است. این فایل قابل استفاده برای تمامی دانشجویان در تمامی مقاطع برای تکمیل هرگونه پایان نامه در مبحث لیزر است

متن زیر تکیه ای از پایان نامه اصلی است

دیدیم که تولید نور لیزر به وسیله ی وادار نمودن ماده به رفتن به سطوح انرژی بالاتری باشد . بر هم کنش بعدی تولیدی نوع خیلی سهمی از تولید نور می نماید که میتواند بر نقاط فوق العاده کوچک فوکوس نماید و یا به مدت خیلی کوتاه تولید شود.
برهم کنش میدان الکتریکی لیزر با ماده باعث شروع نتایج مورد انتظار می گردد . نفوذ با شدت بالا می تواند نتایج خوبی ایجاد نماید . متنوع ترین محیط مورد انتظار عرصه پزشکی است . چون اثر نور بر محیطهای گوناگون بیولوژیکی خیلی با جسم متفاوت است .
اما لیزر یک امکان دست نیافتی در سال ۱۹۳۰ در دنیای علمی و علوم بود که در سال ۱۹۶۰ به واقعیت رسید . دکتر علی جوان در مجله ی smith sonican می گوید : همیشه گفته می شود که وقتی که زبانب رای کشف چیزی درست شده و شما آن را انجام ندهید کس دیگری انجام خواهد داد .
مثلاً وقتی که نوبت به رسیدن لیزر گازی بود در سال ۱۹۳۰ باید همان موقع اختراع می شد اما ۳۰ سال بعد در ۱۹۶۰ توسط من اختراع شد .
وقتی که نیوتن قانون جاذبه را کشف کرد این را گفت که او بر شانه های غول ها ایستاده است و دورترها را دیده بود .
همیشه یک پایه برای دانش ما وجود دارد که توسط گذشتگان به وجود آمده . لیزر نتیجه شناخت ما از طبیعت اتم هاست . مخصوصاً طبیعت موجی اتم ها . اتم ها فیزیک امواج هستند و طبیعت ذره ای آنها خاصیت فیزیک امواج خودشان است . لیزر باعث ابداع رشته های جدیدی در علم شد . مخصوصاً فوتون های لیزری که ارزش نهایی محصول آنها بسیار بالاست . حال بدون شک این انتظار را که علی جوان یک ایرانی کاشف این قدرت شگفت است را نمی توان فراموش کرد.

تعداد صفحه: 88
قالب: فایل ورد

برای دریافت فایل لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید.

 http://file-folder.ir/2017/07/15/دانلود-متن-کامل-…امه-در-مورد-لیزر/

  • ۹۶/۰۶/۲۳
  • محدثه طلوعی

ارزان

دانلود

لیزر

پایان نامه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی