همگام با دانشجو

دانلود برترین فایلهای دانشجویی (دانلود انواع پروژه،پایان نامه،تحقیق،مقاله،پاورپوینت....)

همگام با دانشجو

دانلود برترین فایلهای دانشجویی (دانلود انواع پروژه،پایان نامه،تحقیق،مقاله،پاورپوینت....)

این وبلاگ متناسب با نیازهای دانشجویان،دانش پژوهان،اساتید،معلمان و سایر اقشار جامعه انواع فایلهای با کیفیت و تضمین شده را در جهت برطرف کردن پاره ای از نیازهای دانش پژوهان ارائه میدهد، امیدواریم با کمک شما عزیزان بتوانیم از این امر مهم برآییم .

  • ۰
  • ۰

پایان نامه ارشد تربیت بدنی : مدیریت تجربه مشتری و بهره وری در سازمان های ورزشی:

 

Image result for ‫سازمان های ورزشی‬‎

 

 

شرح مختصر:

این فایل حاوی مطالعه ای کامل با عنوان مدیریت تجربه مشتری و بهره وری در سازمان های ورزشی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی به همراه پرسش نامه و جداول مربوطه می باشد که به صورت فرمت ورد -قابل ویرایش در ۱۰۶ صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

 

چکیده:

ادامۀ حیات هر سازمانی در دنیای رقابتی امروز در گرو بهره ­وری بالا و شیوۀ مدیریتی

مناسب برای دست­یابی به آن است. درست زمانیکه سازمان­ها با استفاده از ایدۀ

«مدیریت ارتباطات مشتری» (CRM) از این نگرانی آسوده بودند، اصطلاحی جدید ظاهر

شد: «مدیریت تجربه مشتری» (CEM). مدیریت تجربۀ مشتری به سادگی عبارت است از

مدیریت کردن تجربۀ مشتری. هدف پژوهش حاضر بررسی ارتباط بین مدیریت تجربه

مشتری و بهره­وری سازمانی در سازمان­های ورزشی است. تحقیق از نوع توصیفی،

همبستگی و از شاخۀ تحقیقات میدانی است. ابزار تحقیق پرسشنامه بود که پس از

تعیین روایی و پایایی بین افراد نمونه توزیع و داده­ها گردآوری شد. برای تعیین میزان

ارتباط مولفه های مدنظر ضریب همبستگی پیرسون مورد استفاده قرار گرفت....

 

فهرست مطالب

فصل اول: طرح تحقیق

مقدمه                                                                                                        

۱-۱ بیان مسئله                                                                                              

۱-۲ ضرورت و اهمیت تحقیق                                                                                

۱-۳ اهداف تحقیق                                                                                          

۱-۳-۱ هدف کلی                                                                                          

 

..................

فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق

مقدمه  

۲-۱ مبانی نظری تحقیق                                                                                      

۲-۱-۱ آشنایی با مفاهیم بهره ­وری                                                                            

۲-۱-۱-۱ تاریخچه بهره­ وری                                                                                

۲-۱-۱-۲ تعریف لغوی بهره ­وری                                                                            

۲-۱-۱-۳ تعریف کلی بهره­ وری                                                                            

۲-۱-۱-۴ تعریف سازمانی بهره ­وری                                                                        

۲-۱-۱-۵ سایر تعاریف بهره­ وری                                                                            

۲-۱-۱-۶ بهره­ وری چیست؟                                                                                

           

..........................       

۲-۲-۱-۲ تحقیقات خارجی بهره ­وری          

۲-۲-۲ تحقیقات مربوط به مدیریت تجربه مشتری                      

۲-۴ جمع ­بندی

فصل سوم: روش­شناسی تحقیق

مقدمه                        

۳-۱ روش تحقیق      

۳-۲ جامعه آماری              

۳-۳ نمونه آماری                    

۳-۴ ابزار اندازه­ گیری            

۳-۴-۱ پرسشنامه بهره وری سازمانی        

۳-۴-۲ روایی و پایایی پرسشنامه بهره­ وری سازمانی    

 

....................

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته­های تحقیق

مقدمه              

۴-۱ تحلیل توصیفی اطلاعات مربوط به متغیرهای عینی نمونه آماری          

۴-۲ تحلیل استنباطی فرضیه­ های تحقیق                              

......................                           

 

فصل پنجم: خلاصه، بحث، نتیجه­ گیری و پیشنهادات

مقدمه                    

۵-۱ خلاصه تحقیق              

۵-۲ بحث و نتیجه­گیری                

۵-۳ محدودیت­های تحقیق          

۵-۴ پیشنهادات          

 

منابع و مآخذ

ضمائم 

چکیده انگلیسی 

فهرست جداول

............

فهرست نمودارها

 

..............

 

برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی