همگام با دانشجو

دانلود برترین فایلهای دانشجویی (دانلود انواع پروژه،پایان نامه،تحقیق،مقاله،پاورپوینت....)

همگام با دانشجو

دانلود برترین فایلهای دانشجویی (دانلود انواع پروژه،پایان نامه،تحقیق،مقاله،پاورپوینت....)

این وبلاگ متناسب با نیازهای دانشجویان،دانش پژوهان،اساتید،معلمان و سایر اقشار جامعه انواع فایلهای با کیفیت و تضمین شده را در جهت برطرف کردن پاره ای از نیازهای دانش پژوهان ارائه میدهد، امیدواریم با کمک شما عزیزان بتوانیم از این امر مهم برآییم .

  • ۰
  • ۰

برترین پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی :مقایسه ی اثرگذاری هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و مقلّد:

 

Related image

 

شرح مختصر:

این فایل حاوی مطالعه مقایسه ی اثرگذاری هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و مقلّد جهت اخذ کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی می باشد که به صورت فرمت WORD-قابل ویرایش  در ۲۰۱ صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

 

چکیده

امروزه برند و نام تجاری یکی از مهم­ترین مباحث بازاریابی است که پیش روی تمامی

 شرکت­ها قرار دارد. برند، جزء جدانشدنی راهبرد بازاریابی شرکت است و به­ طور

روزافزونی به­ عنوان تنها دارایی مهم و منبع تمایز مورد توجه قرار می­گیرد. بدین ترتیب

برندهای قوی، ارائه­ دهنده­ ی سود بیشتر همراه با ریسک کمتر به سهامداران هستند. از

طرفی تقلید از برند یک استراتژی بازاریابی سودآور بر پایه­ی استفاده از شباهت­ها

(بسته بندی، طراحی، نام برند، تبلیغات و غیره) به ­منظور تسهیل پذیرش برند به­وسیله­

ی مصرف­ کننده است.................

فهرست مطالب

فصل اول.. ۱

۱-۱-مقدمه. ۲

۱-۲- ضرورت و اهمیت انجام تحقیق.. ۳

۱-۳-بیان مسئله. ۳

۱-۴-قلمرو تحقیق.. ۵

۱-۴-۱- قلمرو موضوعی تحقیق.. ۵

۱-۴-۲- قلمرو مکانی تحقیق.. ۵

۱-۴-۳- قلمرو زمانی تحقیق.. ۵

۱-۵-اهداف تحقیق.. ۶

۱-۶- سؤال تحقیق.. ۶

...............

فصل دوم.. ۱۱

۲-۱- مقدمه. ۱۲

۲-۲- قصد خرید.. ۱۴

۲-۳- هویت برند.. ۱۸

۲-۳-۱- کلیات... ۱۸

۲-۳-۲- تاریخچه برند.. ۱۹

..................

۲-۳-۷-۱- برند دستاورد مجموعه­ای از رفتارهاست... ۲۴

۲-۳-۷-۲- برند تنها در ذهن ماست... ۲۴

۲-۳-۸- ساختار برند.. ۲۵

۲-۳-۸-۱- ساختار مشهود. ۲۵

۲-۳-۸-۱- ساختار نامشهود. ۲۵

۲-۳-۹- مفهوم هویت برند.. ۲۶

۲-۳-۱۰- دیدگاه­های مختلف درباره­ ی هویت برند.. ۲۷

۲-۳-۱۱- ابعاد هویت... ۲۷

۲-۳-۱۲- منشور هویت... ۲۸

.............

۲-۳-۱۳-۳- نام برند.. ۳۴

۲-۳-۱۳-۴- URL. 35

۲-۳-۱۳-۵- لوگو و نماد. ۳۶

۲-۳-۱۳-۶- کاراکترها ۳۸

۲-۳-۱۳-۷- شعار. ۳۹

۲-۳-۱۳-۸- طنین.. ۳۹

۲-۳-۱۳-۹- بسته­ بندی.. ۴۰

۲-۴- تصویر برند.. ۴۱

...................

۲-۶- برند مقلّد.. ۵۵

۲-۵-۱- انواع تقلید از برند.. ۵۷

۲-۶- ملاحظات حقوقی در بحث برندسازی.. ۵۸

۲-۶-۱- مبحث علائم تجاری در حوزه­ی نام­ها ۵۹

...................

۹-۲- خلاصه فصل.. ۱۰۳

فصل سوم.. ۱۰۵

۳-۱- مقدمه. ۱۰۹

۳-۲- الگوی مفهومی تحقیق و فرضیه­ها ۱۰۹

۳-۳- روش تحقیق.. ۱۱۱

۳-۴- جامعه آماری.. ۱۱۱

۳-۵- حجم نمونه و روش نمونه‌گیری.. ۱۱۲

۳-۶- روش گردآوری داده‌‌ها ۱۱۳

۳-۶-۱- مطالعات کتابخانه­ای و اینترنتی.. ۱۱۳

۳-۶-۲- پرسشنامه. ۱۱۳

۳-۶-۲-۱- شرح پرسشنامه. ۱۱۳
.............

۳-۱۱- خلاصه فصل.. ۱۱۸

فصل چهارم.. ۱۱۹

۴-۱- مقدمه. ۱۲۰

۴-۲- ویژگی­های جمعیت شناختی پاسخ­دهندگان و جامعه­آماری.. ۱۲۰

۴-۲-۱- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب جنسیت... ۱۲۰

۴-۲-۲- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سن.. ۱۲۱

۴-۲-۳- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب وضعیت تأهل.. ۱۲۲
....................

۴-۳-۲- آزمون همبستگی بین متغیرهای پژوهش.... ۱۳۷
......................

۴-۴- خلاصه فصل.. ۱۴۷

فصل پنجم... ۱۴۸

۵-۱- مقدمه. ۱۴۹

۵-۲- مرور مختصر بر روند پژوهش.... ۱۵۰

۵-۳- یافته­ ها ۱۵۰

۵-۳-۱- بررسی یافته‌های پژوهش با توجه به آزمون مدل معادلات ساختاری.. ۱۵۰

۵-۳-۲- بررسی یافته‌های پژوهش با توجه به آزمون ویلکاکسون.. ۱۵۲

۵-۴- بحث و نتیجه­ گیری.. ۱۵۲

۵-۵- پیشنهادات کاربردی.. ۱۵۷

۵-۶- محدودیت­های پژوهش.... ۱۵۹

۵-۷- پیشنهادات برای پژوهش­های آتی.. ۱۵۹

فهرست منابع و مأخذ.. ۱۶۱

منابع فارسی.. ۱۶۲

منابع خارجی.. ۱۶۸

ضمائم و پیوست­ها. ۱۷۵

 

برای دریافت فایل لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید.

http://file-folder.ir/2017/09/21/برترین-پایان-نام…د-مدیریت-بازرگان/ ‎

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی